Природний газ

Інформація для споживачів

Загальні умови постачання природного газу.

Умови постачання природнього газу регулюються нормами ЗУ «Про ринок природного газу» № 329-VIII від 09.04.2015, Правил постачання природного газу, затвердженими Постановою НКРЕКП № 2496 від 30.09.2015 р., Кодексу газотранспортної системи та Кодексу газорозподільних систем та іншими нормативно-правовими актами, перелік яких зазначений у розділі «Нормативно-правові акти».

Підставою для постачання природного газу споживачу є:

  • наявність у споживача, об’єкт якого підключений до газорозподільної системи, договору розподілу природного газу, укладеного в установленому порядку між споживачем та Оператором ГРМ, та присвоєння споживачу Оператором ГРМ персонального ЕІС-коду як суб’єкту ринку природного газу;
  • наявність у споживача, об’єкт якого підключений до газотранспортної системи, договору транспортування природного газу, укладеного в установленому порядку між споживачем та Оператором ГТС, та присвоєння споживачу Оператором ГТС персонального ЕІС-коду як суб’єкту ринку природного газу;
  • наявність у споживача укладеного з постачальником договору постачання природного газу та дотримання його умов;
  • наявність підтвердженого обсягу природного газу на відповідний розрахунковий період для потреб споживача;
  • відсутність простроченої заборгованості споживача за поставлений природний газ перед діючим постачальником (за його наявності), що має підтверджуватися письмовою довідкою діючого постачальника або складеним з ним актом звірки взаєморозрахунків.

Постачання природного газу споживачу здійснюється за договором постачання природного газу, який укладається відповідно до вимог діючого законодавства, за яким постачальник зобов’язаний поставити споживачу природний газ у необхідних для споживача об’ємах (обсягах), а споживач зобов’язаний своєчасно оплачувати постачальнику вартість природного газу у розмірі, строки та порядку, що визначені договором.

Обслуговування

Обслуговування споживачів, надання консультацій та інформації щодо порядку укладення договорів на постачання природного газу, проведення взаєморозрахунків за спожитий природний газ здійснюється у центрах обслуговування споживачів, що знаходяться за адресами:

  • 43024, м. Луцьк, пр-т. Соборності, буд. 25;
  • 43010, м. Луцьк, Дубнівська, буд. 26.

Розклад роботи центрів обслуговування споживачів:

Адреса: м. Луцьк, пр-т. Соборності, буд. 25.
Графік роботи: понеділок – п’ятниця – з 8:00 до 17:00 год., обідня перерва з 12:00 до 13:00 год. Вихідні: субота, неділя.

Адреса: м. Луцьк, Дубнівська, буд. 26.
Графік роботи: понеділок – п’ятниця – з 8:00 до 17:00 год., обідня перерва з 12:00 до 13:00 год. Вихідні: субота, неділя.

Звернення, скарги та претензії щодо якості постачання природного газу просимо надавати до центрів обслуговування споживачів що знаходяться за адресами: м. Луцьк, пр-т. Соборності, буд. 25; м. Луцьк, Дубнівська, буд. 26, або надсилати на електронну адресу energy@evodatrade.com.ua

Отримати необхідну інформацію у телефонному режимі, можна звернувшись до Кол-центру за номерами:
(0332) 28-40-42
(067) 334-44-80

Порядок вирішення спорів

Всі спори і розбіжності, які можуть виникнути щодо тлумачення і застосування Договору постачання природного газу або у зв’язку з ним, або інші спори, які можуть виникнути під час взаємодії між Постачальником та Споживачем будуть вирішуватись шляхом проведення переговорів і консультацій. 

Подати звернення, скаргу, претензію, повідомлення до ДП «ЕВОДА ТРЕЙД» КП “Луцьквводоканал” можна наступним чином:

  • надіслати на поштову адресу: 43024, м. Луцьк, пр-т. Соборності, буд. 25, або 43010, м. Луцьк, вул. Дубнівська, буд. 26.
  • особисто передати до Центру обслуговування споживачів за адресами:
    • м. Луцьк, пр-т. Соборності, буд. 25. Графік роботи: понеділок – п’ятниця – з 8:00 до 17:00 год., обідня перерва з 12:00 до 13:00 год. Вихідні: субота, неділя. Відповідальний:
    • м. Луцьк, Дубнівська, буд. 26. Графік роботи: понеділок – п’ятниця – з 8:00 до 17:00 год., обідня перерва з 12:00 до 13:00 год. Вихідні: субота, неділя. Відповідальний:
  • під час особистого прийому директором Підприємства;
  • надіславши на електронну адресу energy@evodatrade.com.ua;
  • зателефонувавши до Кол-центру за номерами телефонів: (0332) -28-40-42; (067) 334-44-80

Особа, відповідальна за врегулювання спорів: Директор Пасічник Наталія Олексіївна.

       У випадку недосягнення згоди шляхом проведення переговорів споживач має право звернутися із відповідною заявою до Регулятора ринку природного газу та/або передати спір на розгляд до суду у  відповідності з чинним законодавством України.

     Порядок розгляду вказаних скарг Регулятором передбачений     ст. 21 Закону України «Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг».

Укладання договору

Нормативні документи

Закони України та інші нормативно-правові акти, які регулюють діяльність суб’єктів ринку природного газу, згідно з якими 
ДП «ЕВОДА ТРЕЙД» КП “Луцьквводоканал” має намір здійснювати свою діяльність щодо постачання природного газу :

  1. Конституція України
  2. Цивільний кодекс України
  3. Господарський кодекс України
  4. Закон України “Про ринок природного газу”
  5. Постанова НКРЕКП від 30.09.2015 № 2493 “Про затвердження Кодексу газотранспортної системи”
  6. Постанова НКРЕКП від 30.09.2015 № 2494 ” Про затвердження Кодексу газорозподільних систем”
  7. Закон України «Про ліцензування видів господарської діяльності»
  8. Закон України «Про особливості доступу до інформації у сферах постачання електричної енергії, природного газу, теплопостачання, централізованого постачання гарячої води, централізованого питного водопостачання та водовідведення» № 887-VIII
  9. Закон України «Про захист прав споживачів»
  10. Закон України «Про звернення громадян»
  11. Закон України «Про захист персональних даних»
  12. Закон України «Про доступ до публічної інформації»
  13. Указ Президента України від 10.09.2014 № 715/2014 «Про затвердження Положення про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг»
  14. Постанова КМУ від 19.10.2018 № 867 “Про затвердження Положення про покладення спеціальних обов’язків на суб’єктів ринку природного газу для забезпечення загальносуспільних інтересів у процесі функціонування ринку природного газу”
  15. Постанова НКРЕКП від 16.02.2017 № 201 “Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності на ринку природного газу”
  16. Постанова НКРЕКП від 21.09.2017 № 1156 “Про затвердження Мінімальних стандартів та вимоги до якості обслуговування споживачів та постачання природного газу”
  17. Постанова НКРЕКП від 30.09.2015 № 2497 “Про затвердження Типового договору транспортування природного газу”
  18. Постанова НКРЕКП від 30.09.2015 № 2498 “Про затвердження Типового договору розподілу природного газу”
  19. Постанова НКРЕКП від 30.09.2015 № 2499 “Про затвердження Типового договору зберігання (закачування, відбору) природного газу”
  20. Постанова НКРЕКП від 30.09.2015 № 2500 “Про затвердження Типового договору постачання природного газу побутовим споживачам
  21. Постанова НКРЕ КП від 30.09.15 №2496 “Про затвердження Правил постачання природного газу

Документи щодо постачання природного газу

  1. Загальні умови постачання природного газу
  2. Права за обов’язки споживача природного газу
  3. Права за обов’язки постачальника природного газу
  4. Договір на постачання природного газу, який пропонується Споживачам.
  5. Додаток №1 до Договору.
  6. Додаток №2 до Договору.
  7. Додаток №3 до Договору.